فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

برگ لیمو یک ضد تشنج و پایین آورنده درجه گرما بدن ( تب) است.

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مینا محمد پور متخصص تغذیه و انرژی درمانی گفت: اسانس به لیمو، دارای خواص باکتری کشی و حشره کشی است ضمن اینکه در رفع سوء هاضمه، درهای عصبی و علائم سرماخوردگی معجزه می‌کند.

 

وی افزود: برگ و سرشاخه گلدار این گیاه مفید محرک، ضد تشنج، پایین آورنده درجه گرمای تب در بیماری‌های گوناگون است.

 

این متخصص با اشاره به دیگر خواص به لیمو، اظهار داشت: رفع دردهای گوارشی، صداهای مبهم گوش و بیماری روانی از دیگر خواص مفید به لیمو است.

 

محمدپور خاطر نشان کرد: همچنین این گیاه دارویی موثر و مفید در ردیف بهترین داروهای تقویت معده بوده و بهتر است همیشه به صورت دم کرده استفاده شده ضمن اینکه موجب تقویت حافظه می شود.

 

وی تصریح کرد: دهان شویه برگ های آن برای جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها موثر است و اسانس آن خواص ضد باکتری به ویژه روی میکروب‌های فلور دندان دارد.

کاهش سریع دمای بدن با این گیاه
کاهش سریع دمای بدن با این گیاه

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.