فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

كرج- ايرنا- جشنواره گل عصر چهارشنبه با استقبال ده ها نفر از مردم استان البرز در باغ گل هاي بوستان شهيد چمران كرج فعاليت خود را آغاز كرد.

به گزارش ايرنا، عصر امروز بوستان شهيد چمران كرج مملو از جمعيتي بود كه براي ديدن رخسار گل به اين مكان آمده بودند.
اين جشنواره به همت سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج براي چندمين بار است كه در بهار مردم استان هاي البرز و تهران را به پارك شهيد چمران كرج مي كشاند.
تلفيق نقش و نگار گل هاي رنگارنگ با چيدمان هنرمندان چيره دست به خلق آثار بي بديل هنري و طبيعي در اين مكان انجاميده و گوشه گوشه جشنواره را به مناظر زيبا و ديدني تبئيل كرده است.
ترسيم فرش گل بزرگ در زمين مياني جشنواره با نقوش زيبا و منحصربه فرد از ديدني هاي جشنواره گل لاله ها در كرج است كه در نخستين روز گشايش جشنواره ، هرگوشه آن در قاب دوربين هاي يادگاري نقش بست.
نواي دلنشين آواهاي اصيل ايراني و حماسي هنرمندان در ويژه برنامه هاي شاد و مفرح جشنواره، تعداد پرشماري را روي صندلي ها و بسياري را ايستاده در ميان گل و سبزه ها به شوق و ابراز احساس آورده بود.
بيش از 200 هزار شاخه گل در نقوش و رنگ هاي مختلف در اين جشنواره چشم نوازي مي كند كه قرار است تا سوم ارديبهشت ماه پذيراي گردشگران باشد.
عرضه انواع گياهان تزييني ، داروهاي گياهي و انواع كود و سموم ضد آفات گياهي از برنامه هاي جانبي جشنواره لاله هاي كرج است.
سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج اين جشنواره را با هدف ترويج مشاركت مردم در توسعه طرح هاي فضاي سبز در خيابان و پاركها تا خانه ها و اطراف شهر برپا كرده است و انتظار مي رود با فرهنگ سازي، روز به روز دامنه سبزينه ها در كرج و ديگر شهرها گسترش يافته وسايه شوم آلاينده ها جاي خود را به آسمان آبي و زمين سرسبز دهد.
اين جشنواره در زميني به مساحت حدود دو هكتارداير شده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 21 پذيراي علاقه مندان است.
جشنواره گل با استقبال مردم در كرج كليد خورد
جشنواره گل با استقبال مردم در كرج كليد خورد

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.