فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر گفت: آیندگان از ما انتظار طبیعت سالم و پاک دارند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر نورالدین برقی، ضمن تبریک سال نو به همشهریان اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل بهار تازه آغازشده و طبیعت در حال سرسبزی و دگرگونی است به‌عنوان یک شهروند و یک فرد از جامعه کوچک منابع طبیعی از همشهریان عزیز می‌خواهم تا از این موهبت الهی مراقبت کنند.

 وی با اشاره به اینکه همه ما باید مراقب طبیعت اطرف خود باشیم گفت: با توجه به اینکه برخی زباله‌های تولیدشده مانند ظروف پلاستیکی به گفته کارشناسان چند دهه طول می‌کشد تا تجزیه‌شده و به چرخه طبیعت بازگرد باید مراقب باشیم تا ‌جایی که می‌توانیم از رها کردن این‌گونه زباله‌ها در طبیعت جدا خودداری نماییم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر با اشاره به برخی آتش‌سوزی‌ها در روز طبیعت ابراز داشت: همشهریان عزیزی که به دامن طبیعت برای استفاده از آب‌وهوای آن جهت گردش می روند حتماً در موقع روشن کردن آتش مراقبت لازم را انجام دهند تا شاهد بروز آتش‌سوزی و از بین رفتن پوشش گیاهی نباشیم.

برقی با اشاره به اینکه آیندگان از ما انتظار طبیعتی سالم و پاک دارند گفت: رها کردن زباله‌ها در طبیعت با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما سازگار نیست چون نسل‌های آینده به این نعمت الهی نیاز مبرم دارند و ما نیز باید این امانت الهی را به شکل سالم به دست آنان برسانیم ضمنا بردن یک کیسه‌زباله برای جمع‌کردن زباله‌های تولیدشده و انداختن آن در محل‌های تعیین‌شده در طبیعت و یا دفن کردن آن می‌تواند کمک بزرگی به سالم و پاک نگه‌داشتن طبیعت اطرافمان کند به نظر بنده این کمترین کاری است که ما می‌توانیم در سالی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده در قبال طبیعت و امانت آیندگان انجام دهیم.

آیندگان از ما انتظار طبیعت سالم و پاک دارند
آیندگان از ما انتظار طبیعت سالم و پاک دارند

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.