فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

متخصصان سلامت در انگلیس در دستورالعملی جدید افراد را به مصرف بیشتر فیبر خوراکی و نوشیدن آب توصیه کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به گفته متخصصان انگلیسی یک رژیم غذایی سالم حاوی میزان بیشتری از میوه‌ها، سبزیجات، کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای و مقدار کمتری از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی است.

متخصصان سلامت در انگلیس همچنین با تاکید بر مفید بودن این نوع رژیم غذایی از معلمان مدارس، سازمان‌های غیر دولتی و صنایع غذایی درخواست کردند با استفاده از این دستورالعمل به بهبود رژیم غذایی افراد جامعه کمک کنند.

در این دستورالعمل مصرف روزانه 30 گرم فیبر خوراکی و مقدار قابل توجهی میوه و سبزیجات توصیه شده‌است. همچنین نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی و خوراکی‌های دارای چربی، نمک و قند از این رژیم غذایی حذف شده‌اند چرا که وجود آن‌ها در یک رژیم غذایی سالم و مناسب ضروری نیست.

به گفته پزشکان مصرف روزانه نمک در افراد بزرگسال کمتر از شش گرم و چربی اشباع شده در زنان و مردان به ترتیب 20 گرم مناسب است. همچنین بزرگسالان باید به طور روزانه شش تا هشت لیوان از مایعات مختلف مصرف کنند.

تاکید متخصصان سلامت بر مصرف بیشتر فیبر خوراکی و مایعات
تاکید متخصصان سلامت بر مصرف بیشتر فیبر خوراکی و مایعات

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.