فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

در منطقه 19  تهران صورت گرفت؛
معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 19 گفت:‌ با احداث اولين مزرعه خانواده منطقه ،ميزان علاقمندي شهروندان به پرورش گل و گياه افزايش يافته است.

محمد علي نصر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيان كرد: مزرعه خانواده با مساحت 400 مترمربع در بوستان شريعتي با هدف تشويق شهروندان به پرورش گل و گياه و آشنايي هر چه بيشتر آنان با كاشت گياهان احداث و به هر خانواده فضايي براي كاشت انواع سبزيجات،‌ گل‌كاري،‌ سيفي‌كاري و گياهان دارويي تعلق گرفته است.

وي ادامه داد: در اين مزرعه با اختصاص فضايي مخصوص به كاشت گياهان دارويي شهروندان با خواص،‌ اسامي و نحوزه كاشت اين گياهان مفيد نيز آشنا مي‌شوند.بومداران،‌ آويشن، مريم گلي، بارهنگ، رازيانه،‌ و رزماري از جمله گياهان دارويي هستند كه در اين مزرعه كاشت مي‌شوند .

معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 19 خاطر نشان كرد: امسال با انجام اطلاع‌رساني مناسب و تشويق شهروندان نمونه و تبليغات محيطي ميزان مشاركت و علاقمندي شهروندان به فعاليت در حوزه گل و گياه افزايش چشمگير داشته است
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.