فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاري آريا-همه افراد براي رفع خستگي چاي را انتخاب مي کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، اما در اين مطلب قصد داريم يک دمنوش خوشمزه و آسان به نام دمنوش گلاب و دارچين را به شما آموزش دهيم که مي توانيد به جاي چاي از آن استفادده کنيد که علاوه بر خوشمزه بودن نسبت به چاي خواص بيشتري دارد.
هميشه براي رفع خستگي خوردن يک استکان چاي خيلي مي چسبد. اما ديگر نياز به کمي تنوع داريم. دست از چاي تکراري برداريد و انواع دمنوش هاي مختلف را امتحان کنيد. در اين دمنوش گياهي و فوق العاده خوشمزه، براي هر نفر مي توانيد از يک الي يک و نيم استکان آب استفاده نمائيد.

مواد اوليه:
آب جوش (به ازاي هر نفر 1 الي يک و نيم استکان) به ميزان لازم
دارچين (مي توان به جاي دارچسين از عرق آن نيز استفاده کرد) نصف يک چوب
شکر (به ازاي هر نفر يک قاشق غذاخوري/ يا نبات) به ميزان لازم
گلاب (به ازاي هر نفر يک و نيم قاشق غذاخوري) به ميزان لازم
طرز تهيه:
در يک قوري دارچين و گلاب مي ريزيم و آب جوش را به آن مي افزائيم. اگر دوست داشته باشيد مي توانيد به آن کمي عرق کاسني يا نعنا نيز اضافه کنيد. در انتها شکر را نيز به آن مي افزائيم. اين دمنوش مي بايست 30 الي 45 دقيقه روي حرارت ملايم دم بکشد.
دمنوشي مفيد براي رفع خستگي
دمنوشي مفيد براي رفع خستگي

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.