فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱         
  

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، روابط عمومي سازمان توسعه تجارت اعلام كرد ، اين نمايشگاه با حمايت سازمان توسعه تجارت ايران، شرکت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي، اتحاديه کشوري خشکبار، مرکز تحقيق و توسعه خشکبار، سازمان حلال جهاني و ساير مجموعه‌هاي تخصصي اين صنعت برگزار مي‌شود.


در دوره پيشين اين نمايشگاه بيش از 85 شرکت به ارائه توليدات، محصولات و تکنولوژي‌هاي مربوطه پرداختند.
همچنين سفراي کشور‌هاي تاجيکستان، اندونزي، معاونت خارجي نمايشگاه ميلان ايتاليا و هيات‌هايي از کشور‌هاي استراليا، تايوان، چين، بلغارستان، روسيه، آلمان و تركيه از اين نمايشگاه بازديد مي‌کنند.

سومين دوره نمايشگاه خشکبار در حالي برگزار خواهد شد که از نظر مساحت نسبت به سال قبل، بيش از 25 درصد رشد داشته است و  107 شرکت توليدي معتبر تاکنون حضور خود را در آن قطعي کرده‌اند. خشکبار ايران از مهمترين اقلام صادرات غيرنفتي محسوب مي‌شود، برخي از اقلام توليدي مانند پسته، گردو، بادام و فندق ايران داراي رتبه جهاني در توليد و صادرات هستند بنابراين رويکرد و هدفگذاري اين نمــــايشگاه،  تجاري و صادراتـــي است.

علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 9 تا 17روزهاي 12 تا 15 دي ماه از اين نمايشگاه بازديد کنند.
سومين نمايشگاه بين‌المللي خشکبار گشايش مي يابد
سومين نمايشگاه بين‌المللي خشکبار گشايش مي يابد

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.