فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

گلابی خوران کم‌تر از بقیه افراد در معرض چاقی قرار می‌گیرند. گلابی به دلیل فیبر بالا یک کالری سوز قوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان: طی مطالعات درباره علم تغذیه افرادی که گلابی مصرف می‌کنند وزن بدن‌ آنها پایین‌تر از افرادی که گلابی نمی‌خورند. حدود ۳۵ درصد افرادی که در وعده غذایی خود گلابی را قرار می‌دهند کم‌تر در معرض چاقی قرار می‌گیرند مصرف مواد مغذی، کیفیت رژیم غذایی که در آن گلابی نقش اصلی را دارد.


طی یک آزمون ملی حدود ۲۴ هزار نفر شرکت کننده بالای ۱۹ سال هر روز یک گلابی را مصرف می‌کردند این افراد در مقایسه با افراد معمولی سطح فیبر بالایی را دریافت کرده بودند و قند و چربی کم‌تری در بدنشان انباشته شده بود در صورتی که هر دو گروه کسانی که گلابی می‌خوردند و کسانی که گلابی نمی‌خوردند به یک میزان کالری دریافت می‌کردند این نتیجه به گونه‌ای شگفت‌‌انگیز بود که دکتر سرب کارول اونیل از مرکز کشاورزی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا در طی مصاحبه مطبوعاتی گفت: ما بر این اعتقادیم که برای بردن فیبر در بدن و پایین آوردن وزن از گلابی استفاده شود. مخصوصاً برای افرادی که فعالیت کم در روز دارند چرا که تفاوتی ندارد که سطح فعالیت بدنی شما زیاد باشد یا کم زیرا کالری که از گلابی دریافت می‌کنید معادل کالری است که با فعالیت و ورزش می‌خواهید بسوزانید. با وجود این همه مزایای فوق‌العاده گلابی تنها حدود ۲ درصد از مردم جهان این میوه را مصرف می‌کنند. توصیه می‌شود برای بهبود سلامتی روزانه یک گلابی خورده شود.

با این کالری سوز قوی آشنا شوید
با این کالری سوز قوی آشنا شوید

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.