فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

با این شامپو موهایتان بوی عطر نارنج می گیرد و به نرمی ابریشم می شود.

به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، برای شما عزیزان ۳ نوع شامپوی متنوع و طبیعی، برای تقویت و استحکام موهایتان را در نظر گرفته ام.

 

شامپو پروتئینی طبیعی :

 ۵۷۰ گرم محلول صابون گیاهی را در ظرفی بریزید سپس ۲ قاشق غذاخوری آب پرتقال و ۲ عدد زرده تخم مرغ ( خانگی ) را به آن اضافه کنید. ظرف را در یخچال بگذارید.

 

 سر را قبلا با یک صابون گیاهی یا شامپو بچه ملایم بشویید و بعد شامپو را به موها بزنید، سپس موها را با آب ولرم بشویید .

 

با این شامپو موهایتان بوی عطر نارنج میگیرد و به نرمی ابریشم میشود.

 

شامپو بابونه:

یک هفتم (۷/۱)  لیتر آب جوش را بروی ۳ قاشق غذاخوری گل بابونه خشک بریزید و پس از ۲ ساعت آن را صاف کنید، سپس ۶ قاشق غذاخوری پودر صابون زیتون را در ظرف و بر روی حرارت بگذارید و در حین هم زدن چند قطره آب لیمو به آن اضافه کنید . بعد از روی حرارت برداشته و پس از سرد شدن از آن استفاده کنید. قبل از استفاده، شامپو را خوب هم بزنید. پس از شستن موها را خوب آب بکشید.


 

شامپو برای موهای تیره:

 ۲ قاشق غذاخوری سرکه را با ۲ عدد تخم مرغ و ۲ قاشق چای خوری گلاب مخلوط نموده، به مو و کف سر بمالید. موها را خوب شسته و دوباره موها را با شامپو بشویید.

روش ساخت شامپو پروتئینی طبیعی
روش ساخت شامپو پروتئینی طبیعی

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.