فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

شهردارآنلاین: آواکادو چربی اشباع‌نشده و مورد نیاز بدن را تولید می‌کند. این نوع چربی برای سلامتی بدن مفید است و به جذب آنتی‌اکسیدان‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، چربی اشباع‌نشده آواکادو برای کاهش کلسترل و کاهش وزن بسیار مناسب است.
  

آواکادو سرشار از مواد مغذی همچون فیبر و پروتئین است.  علاوه بر اینکه آواکادو قند و نشاسته کمی دارد، باعث احساس سیری شده و از پرخوری جلوگیری می‌کند. وجود فیبر در این ماده غذایی از یبوست جلوگیری کرده و اسهال را برطرف می‌کند. آواکادو تقویت‌کننده معده و از بین‌برنده نفخ و گاز معده است.

70 درصد از خواص آنتی‌اکسیدانی آواکادو از گوشت و هسته آن بوجود می‌آید. این خواص آنتی‌اکسیدانی باعث جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و کاهش کلسترل می‌شود. این ماده غذایی باعث تقویت مغز و افزایش انر‍ژی بدن می‌شود.

می‌تونید از آن به عنوان روغن یا چربی غذاییتان استفاده کنید و آن را وارد دستور غذاییتان کنید. این ماده با طعم خنثی و بافت خامه‌ای مانندی که داره می‌تواند به‌سادگی جانشین روغن یا کره در غذا یا سالاد شوند.



آواکادو سرشار از پتاسیم، خانواده ویتامین B، فیبر، آنتی‌اکسیدان و فولات است که در مراحل ابتدایی بارداری و رشد جنین، رشد بافت و سلول‌ها تاثیرات بسیار مثبتی دارد. از طرف دیگر این خواص آواکادو باعث افزایش قدرت باروری می‌شود.

آواکادو سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند و از این طریق باعث کاهش رشد سلول‌های سرطانی شده و از بیماری‌های جدی جلوگیری می‌کند.

آواکادو برای تمام سلیقه‌ها مناسب است. چه گیاه‌خوار باشید چه گوشتخوار و چه خام‌خوار آواکادو با ذائقه شما هماهنگ است.

آواکادو سلامتی چشم و بینایی شما را تقویت می‌کند. آواکادو حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و زیگزانتین‌هایی است که از چشم شما در مقابل آب مروارید و دژنراسیون ماکولا محافظت می‌کند.

آواکادو برای پوست بسیار مفید است. این ماده باعث نرم و مرطوب شدن پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. می‌توانید از این ماده برای پوستتان ماسکی طبیعی درست کنید. آواکادو به علت وجود آنتی‌اکسیدان‌ و ویتامین E برای مو نیز بسیار مفید است.

آواکادو خون‌ساز است و برای افرادی که از کم‌خونی رنج می‌برند بسیار مفید است. علاوه بر این، آواکادو برای رفع خستگی نیز بسیار توصیه می‌شود.
باشگاه خبرنگاران
خواص شگفت انگیز آواکادو
خواص شگفت انگیز آواکادو

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.