فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاري آريا-برنامه «غذا، سلامت، زندگي» شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ 16 آذرماه، به موضوع « خواص غذايي مغزها و دانه ها» مي پردازد.

به گزارش خبرگزاري آريا،برنامه «غذا، سلامت، زندگي» كه كاري از گروه تغذيه و سلامت اين شبكه راديويي است، روز دوشنبه، با حضور نياز محمدزاده، دکتراي تغذيه به معرفي «مغزها و دانه ها و بيان خواص غذايي آنها و موارد مصرف وميزان مصرف مناسب آنها» مي پردازد.


در برنامه «غذا، سلامت، زندگي» به موضوعاتي همچون رژيم هاي غذايي؛ تغذيه در بيماري ها؛ تغذيه در گروه هاي آسيب پذير (سالمندان، كودكان و ماداران باردار) پرداخته مي شود.

روزهاي فرد در اين برنامه درباره مباحث صنايع غذايي با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهاني كه؛ ايمني غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت مي شود.

يادآور مي شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگي» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13:30 به مدت 30 دقيقه از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

از خواص دانه ها چه مي دانيد؟
از خواص دانه ها چه مي دانيد؟

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.