فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

یکی دیگر از توصیه‌ها برای استفاده از چای سبز، استفاده شبانه برای آرامش و خنک شدن پلک‌هاست.

به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، به تازگی یک متخصص پوست و محصولات آرایشی مقاله‌ای منتشر کرده و در آن به تاثیر این چای بر روی سلامت پوست و زیبایی پرداخته است.

 

چای سبز نوشیدنی بسیار سالم است که خواص آن بر روی سلامت بدن اثبات شده و هر روز طرفداران تازه‌ای پیدا می‌کند. اما به تازگی یک متخصص پوست و محصولات آرایشی مقاله‌ای منتشر کرده و در آن به تاثیر این چای بر روی سلامت پوست و زیبایی پرداخته است.


 

هیروکو تابوچی بر مواد طبیعی موجود در چای سبز اشاره کرده و نوشته است: چای سبز حاوی مواد شیمیایی به نام پلی‌فِنِلز و دارای آنتی‌اکسیدانی است. این آنتی‌اکسیدان‌ها آسیب‌های وارد شده به پوست را تسکین داده و ترمیم می‌کنند.

 

این متخصص زیبایی توصیه کرده است هر روز صبح مقداری چای سبز را دم کرده و بعد از خنک شدن با پنبه به پوست خود بمالید. بعد از استفاده از این تونر طبیعی و کرم مرطوب کننده، تمام روز پوستی مرطوب و لطیف خواهید داشت. لازم نیست این تونر رقیق مدت زیادی رو پوست شما بماند، چون مواد مفید این ترکیب در معرض هوا از بین رفته و خاصیت خود را از دست می‌دهند.

 

یکی دیگر از توصیه‌ها برای استفاده از چای سبز، استفاده شبانه برای آرامش و خنک شدن پلک‌هاست. ۲عدد چای کیسه‌ای را در آب ولرم فرو کنید و کمی بعد از خنک شدن، آن‌ها به مدت ۱۰ دقیقه روی پلک‌های خود قرار دهید. بعد از شستشو با کمی کرم مرطوب کننده مانع خشک کردن پوست پلک‌هایتان شوید.

 

تالاب 

چای نوشیدنی یا ماسک صورت برای پوستی شفاف و زیبا
چای نوشیدنی یا ماسک صورت برای پوستی شفاف و زیبا

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.