فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳         
  


سلامانه :  آب میوه‌ها حاوی ترکیباتی است که به حل شدن سنگ کلیه و یا جلوگیری از تشکیل آنها در مراحل اولیه کمک می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری سلامانه به نقل از livestrong لیمو حاوی سیترات است که مانع آر رشد سنگ کلیه می‌شود. علاوه بر این لیمو سرشار از پتاسیم است و در عملکرد کلیه نقش زیادی دارد. نوشیدن 4 اونس آب لیمو در روز برای مبتلایان به سنگ کلیه بسیار مفید است.


برخی از متخصصان مصرف آب قره قات را برای پیشگیری از بروز عفونت‌های دستگاه ادراری و مشکلات مزمنی مانند سنگ کلیه توصیه می‌کنند.


گیلاس و آلبالو سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان ها، آنتوسیانین ها و مواد شیمیایی دیگری هستند که از ترشح بیش از حد اسید اوریک جلوگیری می‌کنند. پتاسیم موجود در آب آلبالو درست مانند آب لیمو عمل می‌کند و موجب افزایش pH ادرار یا قلیایی کردن آن می‌شود. روزانه 8 اونس آب آلبالوی رقیق شده برای محافظت از کلیه‌ها مفید است.


اگر دچار درد، خون در ادرار یا دیگر علائم مرتبط هستید، خوردن این آب میوه‌ها را متوقف کنید به پزشک مراجعه نمایید. در ضمن اضافه کردن شیرین کننده‌های مصنوعی به آب میوه‌ها ممکن است منجر به برخی عوارض جانبی شود.

با این نوشیدنی‌های طبیعی کلیه سالمی داشته باشید
با این نوشیدنی‌های طبیعی کلیه سالمی داشته باشید

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.