فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

نماینده مردم مبارکه گفت که استیضاح وزیر جهاد کشاورزی از حد نصاب لازم قانونی برخوردار است و فعلاً منتفی نشده است.
به گزارش فارس، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش امضاهای استیضاح وزیر کشاورزی گفت: طبق آخرین خبری که ما داریم استیضاح وزیر کشاورزی تقریباً بیست امضا دارد و با این تعداد نیز استیضاح عملی خواهد شد.

وی افزود: طبق قانون، استیضاح وزیر با 10 امضا می‌تواند عملی شود بنابراین ما اصرار داریم که استیضاح وزیر کشاورزی انجام شود.

ایرانپور با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر کشاورزی در راستای کمک به مشکلات کشاورزان تهیه شده است، خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند چون دولت دهم ماه‌های پایانی خود را سیر می‌کند نباید وزیر استیضاح شود در حالی که تا پایان دولت 9 ماه باقی مانده است و این مدت زمان کمی نیست.

نماینده مردم مبارکه در پایان درباره برخی اظهارنظرها مبنی منتفی شدن طرح استیضاح وزیرجهاد کشاورزی گفت: این طرح فعلا منتفی نشده است چرا که از حدنصاب لازم برخوردار است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.