فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  


کرج / خبرگزاری صداوسیما / اجتماعی 

اورژانس گیاه پزشکی نخستین بار در کرج راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مسئول دفع آفات و حفظ نباتات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت : با راه اندازی این اورژانس، کارشناسان گیاه پزشکی سازمان در ساعات مختلف شبانه روز با این خودرو در سطح شهر تردد می کنند.
محمدبیگی افزود : کارشناسان این خودرو در رابطه با تشخیص و شناسایی آفات و بیماریهای گیاهی از عرصه های فضای سبز در سطح شهر بازدید می کنند.
وی گفت : مردم کرج می توانند هنگام مشاهده این خودرو ، به کارشناس و متخصص داخل خودرو مراجعه و پاسخ خود را در خصوص مسائل ، مشکلات فضای سبز بیرون و داخل ملک خود ، از لحاظ باغبانی و آفات و بیماریهای گیاهی دریافت کنند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.