فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

شهرری ـ ایرنا ـ مسوول مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 تهران از برگزاری جشنواره ساخت گلجای خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، مهناز اسفندیاری گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آموزش استفاده بهینه از مواد دورریز و رقابت شرکت کنندگان در میزان خلاقیت در استفاده از این مواد است.
وی گفت: این جشنواره همچنین در زمینه طراحی و نگهداشت فضای سبز شهری بخش های متنوع و خوبی دارد.
اسفندیاری گفت: برای بهتر برگزار شدن این جشنواره و به منظور آشنایی شهروندان، کارگاه آموزشی در تاریخ 27 مرداد ماه امسال برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه با اهدای جوایز به نفرات برتر از جمله برنامه های این جشنواره است افزود: شهروندان علاقمند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه واقع در بزرگراه شهید کریمی جنب پل امام علی (ع) مراجعه نمایند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.