فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

کرج-ایرنا- نخستین نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با مشارکت شهرداری هشتگرد و جهاد کشاورزی ساوجبلاغ به مدت 5 روز در سالن انتظار سازمان حمل و نقل عمومی شهر هشتگرد گشایش یافت.

شهردارهشتگرد روز جمعه در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه به ایرنا گفت: توزیع بی واسطه محصولات مورد نیاز خانواده ها در بخش محصولات کشاورزی از جمله میوه و سبزیجات با قیمت مناسب و کیفیت بالا مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه است.
داریوش یگانه اظهار کرد:در این نمایشگاه محصولات تازه و با کیفیت کشاورزان ساوجبلاغ برای خدمات رسانی به شهروندان و آشنایی آنان با توانمندی های منطقه در حوزه کشاورزی عرضه می شود.
وی بیان کرد: پارکینگ اختصاصی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه ، قیمت پایین محصولات کشاورزی نسبت به بازار، عرضه محصولات فرهنگی ، پاسخگویی کارشناسان به سووالات شهروندان در زمینه نقش تغذیه سالم در انسان به خصوص اهمیت میوه و سبزیجات از مهترین ویژگی های این نمایشگاه است.
مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ نیز گفت: با کمک تولید کنندگان شهرستان محصولات کشاورزی در دو بخش میوه و سبزیجات با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می شود و مردم با خرید از این نمایشگاه قیمت افزوده شده بر محصولات کشاورزی را از سوی واسطه به خوبی حس می کنند.
محرمعلی اسد زاده افزود: ساوجبلاغ قطب کشاورزی البرز محسوب می شود که برای عرضه محصولات کشاورزی آن به دست مردم منطقه بدون حضور واسطه ها نیاز به برنامه ریزی و حمایت مدیران با مشارکت تولید کنندگان دارد.
وی بیان کرد: ساوجبلاغ به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی ، خاک مناسب در بخش کشاورزی توانایی لازم را با مدیریت صحیح منابع آبی ، استفاده بهره برداران از روش های نوین آبیاری و تغییر روش کشت با توجه به توصیه های کارشناسان کشاورزی برای افزایش میزان تولیدات محصولات زراعی و باغی دارد.
وی تاکید کرد: اولویت اول بخش کشاورزی ساوجبلاغ را تولید محصولات کشاورزی سالم و حفاظت از اراضی زراعی و باغی با مشارکت مردم در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تشکیل می دهد.
شهرستان ساوجبلاغ در 45 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد که دارای 29 هزار و 500 هکتار اراضی زراعی و باغی است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.