فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

شهرستان رزن امسال مقام اول کشت رازیانه را در کشور به خود اختصاص داده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر جهاد کشاورزی رزن گفت : گیاه رازیانه با هدف کشت گیاهان کم آب بر و با نیاز آبی پایین در این شهرستان کشت می شود .
مرتضی شعبانی افزود: سطح زیر کشت رازیانه در این شهرستان پارسال یک هزار و 500 هکتار بود که امسال این رقم به یک هزار و 700 هکتار رسیده است.
وی همچنین گفت : این محصول موجب اصلاح ساختار خاک شده و در تناوب با غلات (گندم و جو) به عنوان گیاه دارویی و صنعتی استفاده می شود.
مدیر جهاد کشاورزی رزن افزود : سالانه 100 هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به کشت گندم و جو، غلات و صیفی جات اختصاص می یابد.
شهرستان رزن با 113 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری همدان قرار دارد . 
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.