فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در جشنواره گل و گیاه کرمان همه روزه تورهای رایگان کرمان‌گردی برگزار می‌شود.

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برپایی تورهای یک روزه کرمان‌گردی در حاشیه جشنواره گل و گیاه اظهار داشت: این تورها با همکاری انجمن صنفی راهنمایان تور، اداره کل میراث فرهنگی و سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه هر روز صبح از ساعت 9 تا 13 برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این تورها اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان کرمان به صورت رایگان به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

افضلی عنوان کرد: در هر یک از تورها دو راهنمای تور به صورت دقیق به معرفی تاریخچه و نحوه شکل‌گیری آثار تاریخی و شاخص شهر کرمان می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این تورها مورد استقبال همشهریان و گردشگران قرار گرفته است و امیدواریم برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها بتواند با جذب گردشگران به معرفی استان کرمان کمک کند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.