فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

دولت بهار: خوردن نوع خاصی از خوراکی‌ها متشکل از مواد خاصی می‌توانند سبب لاغری و کنترل اشتها در هنگام عصر در افراد شوند.
  

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناسان به افراد توصیه می‎کنند برای جلوگیری از خوردن مواد غذایی غیر ضروری در نوبت عصر از پروتئین موجود در دانه‌های آجیل و یا سویا استفاده کنند. 

 
گفتنی است، حتی مصرف پروتئین گیاهی و حیوانی می‌تواند سبب رفع احساس گرسنگی و اشتها در اواسط بعد‎ازظهر شود. 
 
بررسی‎ها نشان می‌دهند، مصرف پروتئین همچنین می‌تواند سبب بهبود خلق‎وخو و عملکرد بهتر مغز شود.
 
بر اساس تحقیقات پژوهشگران دانشگاه میسوری اغلب افراد در هنگام عصر تمایل شدید به مصرف مواد غذایی پرچرب پیدا می‎کنند و با داشتن رژیم غذایی حاوی پروتئین‎های حیوانی و گیاهی گرسنگی آنها بر طرف خواهد شد. 
 
پژوهشگران لیستی از مواد غذایی مفید جهت رفع گرسنگی در هنگام عصر را تدوین کرده‌اند که از آن جمله می‎توان به موادی مانند کره، بادام زمینی‌، آجیل،‌ تخم مرغ سفت و آبپز، ماست کم چرب، آجیل سویا، شیر سویا و دانه کدو تنبل اشاره کرد. 
 
این نتایج حاصل آزمایش بر روی گروه‌های داوطلب زن و مرد در رده سنی 13 الی 19 سال و بالاتر بوده است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.