فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱         
  

خبرگزاري موج - مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از احداث 88 هكتاري فضاي سبز در شهركها و نواحي صنعتي استان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران، عباسعلي وفايي نژاد گفت: تا پايان سال 90 ، فضاي سبز موجود در شهركها و نواحي صنعتي استان ، 83 هكتار بوده كه در نيمه اول سالجاري ، مقدار 5 هكتار به فضاي سبز شهركها و نواحي صنعتي مازندران افزوده شده است .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران بيان داشت: از ابتداي سالجاري تاكنون ، تعداد 3500 اصله نهال از انواع اقاقيا ، كاج ، لكستروم ، لاوسون ، ختمي ، توري و غيره ، در شهركها و نواحي صنعتي سطح استان غرس شد و براي ايجاد فضاي سبز و كاشت نهالها و خاكريزي ، مبلغ 500 ميليون ريال از محل منابع داخلي شركت هزينه شده است .
وفايي نژاد افزود: تاكنون بيش از 130 هزار اصله نهال انواع درختچه زينتي و دائمي در شهركها و نواحي صنعتي مازندران كاشته شد و حدود 6 هكتار گل كاري و چمن كاري در سطح شهركها و نواحي صنعتي استان انجام شد .
وي تصريح كرد: با همكاري و همياري واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان ، نسبت به زيبا سازي و ايجاد فضاي سبز گام بر مي داريم و از آندسته از صاحبان صنايع كه در محيط كار خود ، نسبت به ايجاد فضاي سبز اقدام نمايند نيز تقدير خواهد شد .
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.