فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

ویتامین A در هویج، کاهو و اسفناج و ویتامین b در سبوس غلات و جوانه گندم و ویتامین c در لبو و پرتقال و گریپ فرود موجود است.
به گزارش بلاغ،خوردن فقط چند نمونه میوه، سبزیجات و ماهی بهترین کمک برای داشتن پوستی شاداب و سالم است.

مهناز سبیلی متخصص پوست و مو گفت: خوردن میوه‌های قرمز رنگ که حاوی رنگدانه آنتوسیانین هستند یکی از بهترین و اثر بخش‌ترین مواد برای داشتن پوستی شاداب و سالم است که از جمله آن را می‌توان گیلاس، تمشک و توت فرنگی و انگور سیاه را نام برد.

وی ادامه داد: ویتامین های A،B،C ویتامین‌های هستند که در امر نگهداری پوست نقش بسیار مهمی دارد.

ویتامین A در هویج، کاهو و اسفناج و ویتامین b در سبوس غلات و جوانه گندم و ویتامین c در لبو و پرتقال و گریپ فرود موجود است.

وی در پایان به امگا 3 اشاره کرد و گفت: امگا 3 موجود در ماهی و روغن ماهی  از اسیدهای چرب ضروری هستند که پوست  را سالم و شاداب‌تر می‌کنند و کمبود آن باعث ریزش مو و مشکلات پوستی می‌شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.