فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  


1411195541176_ISNA-5.jpg1411195541176_ISNA-5.jpg

 

تقدم: رئیس انجمن تولیدکنندگان گل و گیاه خراسان رضوی از افتتاح اولین دهکده گل کشور در مشهد خبر داد.

منطقه خراسان، بیان کرد: اولین دهکده گل کشور با سازه‌گلخانه‌ای 16 بهمن با حضور استاندار افتتاح شده و بهره‌برداری و استفاده عموم از اوایل اسفند امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه ساخت این دهکده از مهر سال گذشته آغاز شده بود، افزود: ساخت این دهکده تاکنون با حدود 18 میلیارد تومان هزینه 97 درصد پیشرفت داشته است و قرار است تولیدکنندگان گل استان در آن به عرضه گل‌های تزئینی، دارویی و آپارتمانی بپردازند.

مدیر دهکده گل ایرانیان گفت: در مشهد و حومه آن 150 و در خراسان رضوی 300 تولیدکننده گل وجود دارد که گل‌های فصلی، دارویی، آپارتمانی و نهال تولید می‌کنند.

مدی با بیان اینکه این تعداد تولیدکننده به صورت رسمی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ممکن است تعدادی از تولیدکنندگان گل و گیاه نیز به صورت غیررسمی فعالیت داشته باشد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.