فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  


مدیر آموزش گل و گیاه منطقه 6 از برگزاری کلاس‌های آموزشی پرورش قارچ‌های خوراکی و گیاهان آپارتمانی در بوستان‌های منطقه همزمان با آغاز فصل زمستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR): 
 بهدخت افشار مدیر آموزش گل وگیاه منطقه6  با اشاره کلاس‌های آموزشی پرورش قارچ و گیاهان آپارتمانی اظهار کرد: آموزش‌های متنوعی برای گروه‌های مختلف شهروندان در نظر گرفته شده است، این آموزش‌ها از طریق کلاس‌های آموزشی در مراکز گل و گیاه منطقه و در بوستان‌ها به شهروندان ارائه می‌شود. 

وی ادامه داد: در فصل زمستان آموزش‌های مرتبط به تکثیر و پرورش گیاهان آپارتمانی، نحوه کاشت نهال، شیوه‌های کاشت و مراقبت از گل‌های فصلی و پیازی، کاشت سبزی، پرورش قارچ دکمه‌ای، پرورش گل و گل‌آرایی، نگهداری از تراریوم و آشنایی با گیاهان دارویی ارائه می‌شود. 

افشار تصریح کرد: دراین کلاس‌ها شرکت کنندگان همچنین با آفت‌ها و بیماری آشنا شده و تهیه ورمی کمپوست، تکثیر رز و عملیات به زراعی سرفصل موضوع‌هایی است که در کلاس‌های آموزشی این مرکز طرح می‌شود. 

مدیر آموزش گل و گیاه منطقه در پایان گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به مرکز آموزش گل و گیاه سطح منطقه که به محل سکونتشان نزدیک‌تر است مراجعه و برای حضور در این کلاس‌ها می‌توانند به بزرگراه کردستان، خیابان شیراز جنوبی، مرکز آموزش گل و گیاه منطقه مراجعه یا با شماره تلفن 88057941 تماس حاصل نمایند.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.