فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تالش، محمدعلی نجفی ظهر امروز در همایش نخبگان اهل سنت گیلان با تأکید بر ضرورت وحدت شیعه و سنی، اظهار داشت: وحدت مردم تالش الگویی برای تمامی مسلمانان است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و تأکیدات دولت مبنی بر جلوگیری از تصرف و تبدیل اراضی کشاورزی به غیر کشاورزی اشاره کرد و افزود: باتوجه به محدودیت زمین و ویژگی‌های خاص آن در تالش، آستارا و رضوانشهر، این اراضی ثروت منطقه محسوب می‌شود که همگان باید از آن بهره‌مند شوند و جهت استفاده‌ی اشخاص نیست.

استاندار گیلان همچنین یکپارچه سازی اراضی کشاورزی توسعه‌ی باغات کیوی، مرکبات و فندوق، احیای جنگل‌های مخروبه، حمایت و تشویق از تعاونی‌های زنبورداری توسعه‌آبزی پروری و تکثیر بچه ماهیان و مهار آبهای سطحی را از دیگر برنامه‌های توسعه‌ی غرب گیلان عنوان کرد و گفت : سد شفارود تنها پروژه‌ای در کشور بود که توانست مجوز فاینانس را سال گذشته کسب کند و تنگناهای منابع طبیعی و محیط زیست آن نیز در حال حل شدن است.

نجفی تصریح کرد: استفاده از روش‌های نوین آبیاری و سیستم‌های تحت فشار، توسعه شرکت‌های صنعتی، صنایع دستی و فرش بافی را در بهبود معیشت مردم مهم است که باید در غرب گیلان عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه گسترش واحدهای گل و گیاه در گیلان و ساخت پایانه‌ی گل و گیاه در آستارا از برنامه‌های دیگر برای ارز آوری است، تأکید کرد: پایانه صادرات گل و گیاه گیلان در آستارا احداث می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت ساخت راه آهن آستارا برای دولت و تأکیدات رئیس جمهور در این زمینه گفت : تکمیل بزرگراه پونل و کنار گذر تالش نیز در حال پیگیری است.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.