فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی منطقه 4 گفت:اداره آموزش شهروندی منطقه اقدام به برگزاری کلاس آموزشی نحوه کاشت و نگهداری گیاهان برای شهروندان منطقه کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا میر ابوطالبی ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور توانمند سازی شهروندان و با همکاری مرکز گل و گیاه منطقه کلاس آموزشی برای شهروندان برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی منطقه 4 ادامه داد: در این کلاس شهروندان با انواع گیاهان آپارتمانی، شرایط نگهداری نظیر دما، خاک، آبیاری و نحوه ی تکثیر آنها آشنا می شوند.
میر ابو طالبی در ادامه به اعزام شهروندان به بازار گل محلاتی اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری مرکز گل و گیاهان منطقه 50نفر از شهروندان منطقه از بازار گل و گیاه محلاتی دیدن کردند
در ادامه سمانه زمانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح سلامت کودکان و تعیین تناسب قد و وزن آنان اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 8 اقدام به انجام پایش رشد از کودکان خانه اسباب بازی محله حکیمیه کرد.
زمانی تاکید کرد:در این راستا قد و وزن  هرتودک اندازه گیری و BMI آنها تعیین و مقرر در پایان هر ماه این عمل تکرار و نمودار رشد هریک از آنها ترسیم شود.
وی در بیان کرد: اداره اجتماعی  و فرهنگی ناحیه 7 با همکاری سرای محله اوقاف اقدام به برگزاری کارگاه خلاقیت برای کودکان خانه اسباب بازی کرد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.