فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

گل‌های زیبایی که در ضمن بهار در اریبهشت می‌رویند برای اولین بار در پاییز هم دیده شدند.
سانتیک بارویانت هنرمند عکاس در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران ، گفت: نمایشگاه عکسی با عنوان "گل‌های اردیبهشتی" که نمایش بخشی از زیباترین گل‌های فصل بهار است در نگارخانه شیث برگزار شده است.

وی در ادامه گفت: این گل‌ها در اقصی نقاط ایران می‌رویند و بسیاری از آن‌ها در شمال ایران هستند در حقیقت بخشی از زیبایی‌های طبیعت که همین گل‌ها هستند، در شمال می‌رویند.

وی اظهار داشت: با عکاسی از این گل‌ها و زمانی که تعداد آن‌ها (عکس‌ها) به حدی مناسب رسید تصمیم گرفتم این زیبایی‌ها را با مخاطبین و علاقمندان به طبیعت به اشتراک بگذارم.

این هنرمند عکاس گفت: در این مجموعه گل‌هایی چون گل‌های رز سرخ، کاغذی، فیلوفرهای آبی و ... دیده می‌شوند.

وی تصریح کرد: بنا به حس و زیبایی که این گل‌ها داشتند عنوانی‌هایی چون؛ گذرگاه پُردرخت،‌ مرغ‌های بهشتی، بهاران و .... برای آن‌ها تعیین کرده‌ام.

وی که از مدرسان دانشگاه بوده و در حال حاضر دوران بازنشستگی را می‌گذارند گفت: پس از آنکه؟ فراغت از کار، عکاسی را آغاز کردم و تنها به سوژه گل و طبیعت پرداختم چرا که طبیعت به قدری زیبا و وصف نشدنی است و با عکاسی می‌توان تنها گوشه‌ای از آن را ثبت کرد.

این عکاس گفت: نمایشگاه گل و گیاه امروز 18 مهر ماه در نگارخانه شیث پایان می‌یابد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.