فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري آريا- دفتر انتشارات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهر ري شماره بيست و هشتم مجله علمي پژوهشي را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دراين شماره از مجله، نه مقاله در زمينه هاي گياه شناسي، مرتع، محيط زيست، فيزيولوژي، زراعت و ژنتيک ارائه شده است. همچنين موضوعاتي نظير بررسي جامعه شناسي گياهي و تفکيک جوامع رستني منطقه اينچه برون در استان گلستان،  بررسي فلورستيك، شكل زيستي و پراكنش جغرافيايي گياهان منطقه شكار ممنوع صوفيكم در شمال شرق استان گلستان،  مديريت فرسايش خاک در اراضي کشاورزي با استفاده از نقشه‌هاي دقيق هم‌فرساي باران ( مطالعه موردي ايستگاه تحقيقات پخش سيلاب سهرين قره‌چريان، استان زنجان )، تأثير استفاده از  پساب و لجن در آبياري گياهان بر ميزان غلظت فلزات سنگين گياهان،  بررسي پتانسيل استخراج کادميوم، مس و روي در pH هاي مختلف به وسيله گياه شبدر برسيم (Trifolium alexandrium)، بررسي تأثير سميت روي و سرب بر برخي پارامترهاي فيزيولوژيک گياه سويا L.) Glycine max)، تأثير ساليسيليک اسيد بر برخي پارامترهاي فيزيولوژيکي ارقام کلزا، بررسي تأثير تراكم بوته بر شاخص‎هاي كمي عملكرد در چهار رقم كلزاي زمستانه (Brassica napus L.) و استفاده از تجزيه‎هاي چند متغيره در ارزيابي گل محمدي برخي مناطق اكولوژيكي كشورمطرح شده است. شايان ذکر است که مقالات مجله " گياه زيست بوم "    در پايگاه هاي ISC  و  SID  نمايه مي شوند و علاقمندان همچنين براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه و نحوه اشتراک نشريه مي توانند به دفتر مجله واقع در دانشکده فني و مهندسي مجتمع يادگار امام ( ره ) مراجعه نموده يا با شماره  55229360  تماس حاصل نمايند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.