فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از برگزاری کلاس‌های آموزشی گل و گیاه در فصل تابستان خبر داد.
برگزاری دوره‌های آموزشی گل و گیاه ویژه تابستانبرگزاری دوره‌های آموزشی گل و گیاه ویژه تابستان

به گزارش فرجام به نقل از باشگاه خبرنگاران ،حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد روحیه شاد این دوره های آموزشی جهت آشنایی شهروندان با انواع گیاهان، گونه‌های گیاهی برگزار می‌شود. 

وی افزود: آشنایی باگیاهان عمودی و گیاهان آپارتمانی، آفات و بیماری و معرفی گل‌های فصلی، اختلالات غذایی، معرفی توت فرنگی در این دوره به شهروندان آموزش داده می‌شود. 

وی با اشاره به کلاس آشنایی با اصول صحیح آبیاری گیاهان آپارتمانی گفت: در این کلاس‌ها شهروندان با انواع روش‌های آبیاری نظیر روش سرآب، فتیله‌ای و پاآب آشنا می‌شوند. 

وی در پایان با اشاره به نصب تابلوی اعلانات در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه بوستان تمدن خاطرنشان کرد: این تابلو حاوی تقویم آموزشی، ماهنامه سبزینه، بروشورهای آموزشی و کلیه اطلاعات مورد نیاز شهروندان جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.