فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

امیر فرهنگی،‌ متخصص طب سنتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بادام شیرین طبع گرم و تر دارد و برای کودکانی که فعالیت بیش از اندازه دارند، بسیار مفید است و موجب رشد آنان می‌شود. همانطور که گیاه برای رشد به حرارت و رطوبت کافی نیاز دارد و عدم وجود هریک موجب عدم رشد می‌شود، بدن انسان نیز از این امر مستثنی نیست، در واقع بادام دوست دستگاه گوارش و تنفس محسوب می‌شود و انرژی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: روغن بادام از نظر حرارت، معتدل و از نظر رطوبت بخش‌ها، بسیار قوی است و این خاصیت برای افرادیکه فعالیت ذهنی فراوان دارند، بسیار مفید است.
متاسفانه امروزه روغن تقلبی بادام که با پارافین و اسانس تهیه می‌شود، فراوان شده است و چه بهتر اینکه این روغن را از مکان‌های معروف و معتبر تهیه نمایید.
نرم کردن و آماده‌ی فعالیت کردن بدن با روغن برای میانسالان و افراد مسن بسیار توصیه می‌شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.