فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: میزان سطح زیر کشت گیاهان دارویی پرورشی در استان کرمانشاه 628 هکتار است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران كرمانشاه،افشین صفوی  با بیان اینکه 47.5 هکتار زعفران در استان کرمانشاه کاشت می‌شود، افزود: 245 هکتار نیز زیر سطح کشت گل‌محمدی قرار دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه در نظر داریم سطح زیر کشت زعفران در استان را به میزان 250 هکتار توسعه دهیم .

این مسئول با اشاره به کشت انواع گونه‌های گیاهان دارویی در استان کرمانشاه، افزود: این گونه‌ها شامل گشنیز، نعناع فلفلی، آویشن، بادرنج بویه، ترخان، بابونه، همیشه بهار، رزماری، کاسنی، آلوئه‌ورا و سایر گونه‌های دیگر است .

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.