فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

(موسیر) که شبیه سیر است گیاهی خوشمزه و خوش طعم است و البته گاهی اوقات نیز می‌توان آب‌‌های آشامیدنی را با این گیاه ضدعفونی کرد.
علی زنجانی متخصص طب سنتی در گفتگو باخبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ،‌ گفت: موسیر گیاهی است شبیه سیر که برگ‌هایش باریک و دراز و گل‌هایش بنفش مایل به قرمز است از فرآورده‌های موسیر برای کم کردن قند خون در افراد دیابتی استفاده می‌شود.

وی افزود: موسیر برای ضدعفونی کردن آب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا موسیر خواص دارویی،‌ اشتها آور، مقوی، ضدعفونی کننده دستگاه گوارش، معرق، ضد سم و رفع نفس تنگی، مفید برای دردهای مفاصل، سیاتیک و نقرس را داراست.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.