فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: وضعیت فضای سبز مجتمع تفریحی ـ توریستی شورابیل اردبیل مطلوب و مناسب نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس در جلسه شورای شهر اردبیل که پیش از ظهر امروز در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شاهد نابسامانی عجیبی در حوزه فضای سبز شورابیل هستیم که حیف است چنین فضایی به دلایل مختلف به ویژه نصب دستگاه‌های بازی ضایع شده و از بین برود.

وی با اظهار تاسف از وضعیت ناخوشایند فضای سبز در شورابیل خاطرنشان کرد: ما تا چند روز آینده شاهد ورود خیل عظیمی از مسافران و گردشگران به این منطقه خواهیم بود در حالی که این مجموعه تفریحی ـ توریستی اردبیل از وضعیت نابسامانی رنج می‌برد و باید در این زمینه با تدبیری مناسب دنبال راهکاری شایسته باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش شهرداری اردبیل در آسفالت معابر و کوچه‌ها در دو ماه ابتدایی امسال، یادآور شد: شهرداری اردبیل در این حوزه یک حرکت جهادی و فعالیت شبانه‌روزی را آغاز کرده که انتظار می‌رود به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قر‌آن‌نویس از رئیس شورای شهر اردبیل خواست با دعوت از مسئولان راهنمایی و رانندگی تعاملی را برقرار کنند تا در ورودی شهر اردبیل، راهنمایی و رانندگی پر‌تلاش و پلیس راه از غافلگیری مسافران و جریمه سنگین آنها بپرهیزند تا خاطره ناخوشایندی در اذهان آنها باقی نماند.

این مسئول ضرورت به کارگیری نیروهای آماده به کار در محوطه شیخ صفی‌الدین را یادآور شد و گفت: از شهرداری در آستانه تعطیلات تابستانی انتظار داریم تا مامورانی را به صورت ویژه و با خلق و خوی مناسب انتخاب کنند تا ضمن نظافت اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین با همراهی کارکنان شهرداری پذیرایی و برخورد خوش با مسافران را در اولویت امور خود قرار دهند.

رئیس شورای شهر استان همچنین به اقدام مناسب شورای سوم در ساماندهی بالیقلو‌چایی اشاره کرد و افزود:‌ برای زیبایی این مسیر با رایزنی آموزش و پرورش و بهزیستی می‌توانیم این دو مجموعه را که در کنار مسیر زیبای بالیقلو‌چایی واقع شده‌اند وادار به عقب‌نشینی کرده و حتی مدرسه فرسوده آن منطقه را با ساخت مدرسه خیرین معوض تعویض کنیم.

قرآن‌نویس با اشاره به مصوبات شورای شهر اردبیل ادامه داد: شورای شهر اردبیل یکی از شوراهای فعال در ارسال مصوبات است به طوری که شورای شهر اردبیل 223 صورت جلسه خود را به موقع ارسال کرده است.

وی همه اعضای شورای شهر اردبیل را پشتیبان شهردار در انجام خدمات و ارائه مطلوب کارها و فعالیت‌ها توصیف کرد و افزود:‌ اگر در زمان نیکزاد که با پنج رای موافق در سمت شهرداری قرار گرفت اعضای مخالف و موافق یاریگر و پشتیبان شهردار بودند در دوران بدری شهردار فعلی نیز به صورت قاطع از او حمایت می‌کنند و در این حمایت اجماع نظر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل در پایان همچنین از شهردار خواست تا با معضل انباشت نخاله‌های ساختمانی در پیاده‌رو‌ها برخورد کرده و به جمع‌آوری آن دستور دهد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.