فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

علیرضا فقیهی عضو شورای کلان شهر اراک گفت: 100 هکتار فضای سبز و باغ در نزدیکی ضامنجان در حال نابودی است.
عضو شورای کلان شهر اراک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراك ،عنوان کرد: مجموعه‌ای از سازمان‌ها و نهادها باید همکاری منسجمی انجام دهند که این سرمایه را از دست ندهیم.

وی با اشاره به اینکه اهالی ضامنجان اجازه حفاری چاه برای تأمین آب فضای سبز موجود را نمی‌دهند افزود: جهت احداث چاه نیاز به رأی دادگستری است. قدرت حاکمیتی دستگاه‌های ذیربط در این حوزه باید نمود پیدا کرده و از فضای سبز و نیز حقوق مردم سنیجان دفاع شود. این ارگان‌ها نباید در مقابل تهدید‌های محلی ضعیف عمل کنند.

علیرضا فقیهی ادامه داد: فرمانداری و استانداری باید وارد عمل شوند و پیش از آنکه 100 هکتار فضای سبز ایجاد شده در این منطقه از بین برود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، در جلسه شورای کلان شهر اراک نیز به این موضوع اشاره و مصوب شد پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.