فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

شهردار برزک از توابع شهرستان کاشان از برگزاری جشنواره گل و گلاب در هشتم و نهم خردادماه در این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: جشنواره گل و گلاب در برزک برگزار می‌شودخبرگزاری فارس: جشنواره گل و گلاب در برزک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مرتضی والی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره گل و گلاب در هشتم و نهم خردادماه در برزک، برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌های منطقه و شهر برزک دانست و اظهار داشت: شهرداری به دنبال این نیست که با صرف آوردن یک هنرمند تنها موجبات جشن و شادی بی‌هدف را رقم زند بلکه به دنبال آن هستیم ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های دیدنی شهر برزک را در معرض دید همگان قرار بدهیم.

وی تدوین سند چشم‌انداز و برنامه شهری برزک را اقدام بزرگ دیگری در حوزه شهرداری ذکر و خاطرنشان کرد: در یک دوره چهار ساله هر اقدامی باید بر اساس برنامه انجام گیرد و این امر سبب کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف هزینه و توجه به اولویت‌ها می‌باشد.

شهردار برزک موفقیت مدیریت شهری را در گرو توجه به اولویت‌های شهری دانست و تصریح کرد: اقدامات شهرداری بر اساس برنامه‌ای است که مبتنی بر نظرسنجی از مردم است و بر طبق این نظرسنجی خدمات شهری و آسفالت معابر شهر در رأس درخواست‌های مردم این شهر قرار گرفته است.

والی‌زاده برآورد اولیه هزینه آسفالت همه معابر شهر را 300 میلیون تومان ذکر و عنوان کرد: به نظر می‌رسد با اتمام کار و آسفالت همه معابر هزینه تمام شده بیش از برآورد اولیه باشد.

وی آسفالت معابر اصلی شهر برزک را نتیجه حمایت همه جانبه شورا و مدیریت شهری دانست آسفالت همه معابر در شهر سبب شده تا به گفته بسیاری از مردم، معتمدان و مسئولان روحیه کار و خدمات در شهر زنده شود و مردم در قالب پیامک و به صورت حضوری از این اقدام تقدیر و تشکر نمایند.

شهردار برزک با اشاره به اتمام زیرسازی خیابان دانش برزک با مخلوط‌ ‌ریزی بیش از 100 کامیون و آماده بودن آن برای آسفالت بیان داشت: توان مالی شهرداری کفاف هزینه‌های این چنینی را نمی‌دهد ولی رویکرد شهرداری اینگونه بوده است که کاری  فراتر از توان شهرداری انجام گرفته و به دنبال جذب بودجه آن حرکت نماییم.

وی یادآور شد: امیدواریم با حمایت مسئولان در استان اصفهان و شهرستان کاشان و کمک مردم منطقه بتوانیم فعالیت‌های شهرداری را برای افزایش رفاه حال مردم استمرار بخشیم.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.