فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، ابزار و ادوات باغبانی 29 اردیبهشت در مشهد برای بازدید علاقه‌مندان گشایش می یابد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه و ابراز و ادوات باغبانی گفت: امسال 310 شرکت داخلی از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران، اصفهان، مازندران، گیلان، البرز، گلستان و همدان و هشت شرکت خارجی از کشور های هلند، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، چین، آلمان و استرالیا در این نمایشگاه حضور به هم خواهند رساند.

سید محمد سیدی افزود: در این نمایشگاه انواع مختلف گل و گیاه عرضه می شود و هدف از برپایی این نمایشگاه برقراری ارتباط نزدیک بین شهروندان و گل و گیاه و ساختن شهری سبز و لطیف با مشارکت مردمی است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهدهم در این نشست گفت گفت: بیش از هشت هزار قطعه بُن گل به ارزش افزون بر 800 میلیون ريال بین ادارات استان خراسان رضوی و شهر مشهد توزیع شده است.

احمدرضا سلامی از ارائه تخفیف 10 تا 20 درصدی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد خبر داد و افزود: در حال حاضر 8 هزار بُن گل بین ادارات توزیع شده است که 70 درصد آن را خود ادارات و 30 درصد توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد در خصوص موضوعات در نظر گرفته شده برای آموزش شهروندان تصریح کرد: از جمله این موضوعات می‌توان به نگهداری گیاهان آپارتمانی و روش‌های تکثیر آن، جلوگیری از آفت‌زدگی گیاهان و آشنایی با روش‌های پیشرفته در نگهداری گلدان‌های مختلف اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد در ادامه با بیان این که از 3 اداره سبز و 5 مدرسه سبز نیز تقدیر به عمل خواهد آمد به برگزاری جشنواره گل‌آرایی محوطه جلوی گلفروشی‌های شهر اشاره و خاطرنشان کرد: در این جشنواره به 3 گل‌فروشی که در ایام نمایشگاه به زیباترین شکل ممکن، جلوی واحد صنفی خود را گل‌آرایی کنند، هدایایی اهدا می‌شود.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.