فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۲         
  

اکوفارس: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: تاکنون 85 هکتار فضای سبز و بوستان صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی این استان ایجاد شده و در حال نگهداری است.
  
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: تاکنون 85 هکتار فضای سبز و بوستان صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی این استان ایجاد شده و در حال نگهداری است.

به گزارش اکوفارس، نیما بیرودیان اظهار داشت: تا پایان سال 89 حدود 70 هکتار فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی استان وجود داشت که در سال گذشته 15 هکتار به این میزان اضافه شد.

وی با اشاره به فعالیتهای انجام شده توسط واحد فضای سبز این شرکت در سال گذشته افزود :  9 هزار و 200 اصله نهال از  انواع گونه های پهن برگ، سوزنی برگ و مثمر در شهرکها و نواحی صنعتی استان گلستان غرس شده است.

بیرودیان اضافه کرد:طی این مدت همچنین بیش از 46 هزار اصله انواع درختچه های زینتی و دائمی نظیر انواع یاس، شمشاد، ترون، روزماری  و انواع گل های رز کاشت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان یادآور شد: این شرکت در زمینه زیباسازی مبادی ورودی شهرکها و نواحی صنعتی اقدام به نصب تابلوهای راهنمای ورودی شهرک و نواحی در جاده های اصلی استان،  احداث سردرب و تابلو راهنمای واحدهای صنعتی کرده و تداوم این فعالیتها، مورد توجه جدی در سال جاری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: رنگ آمیزی جداول، هرس فرم درختان ورودی شهرک و نواحی صنعتی، تابلوی راهنمای واحدهای صنعتی در مبادی خیابانهای اصلی شهرک، نصب ظروف جمع آوری پسماند و پاکسازی معابر و پیاده روهای شهرک ها و نواحی صنعتی بخش دیگری از اقدامات واحد فضای سبز و زیباسازی این شرکت در سال گذشته بوده است.

بیرودیان ادامه داد: این شرکت باتوجه به تعامل با واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، آمادگی پذیرش پیشنهاد سازنده واحدهای صنعتی تحت پوشش به منظور تلطیف محیط صنعتی را دارد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.