فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

زيبايي، عطر خوش، اثرات دارويي، شادابي و لطافت گل و گياه سبب تلطيف روح و روان انساني مي شود و اين ويژگي ها باعث گرايش انسان به سمت گل و گياه بخصوص در زندگي ماشيني امروز مي شود از اين رو بايد شهروندان در زمينه پرورش و نگهداري گل و گياه اموزش لازم را ببينند. تا با نگه داري از گل هاي زيبا در محيط خانه ارامش و آسايش را براي خود فراهم كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ايرانيان از زمان هاي بسيار قديم به گل ها و گياهان علاقه خاصي داشته اند به طوري كه اين ظرفيت و قابليت با ترويج فرهنگ طبيعت دوستي و آموزش شهروندان به توسعه و مشاركت در زيباسازي محيط شهر مي انجامد كه اين امر با توجه خاص مسئولان به مقوله اموزش شهروندي تحقق مي يابد.

*آموزش رايگان گل و گياه براي شهروندان شرق تهران
اقدس كريمي، مسئول مركز اموزش و مشاوره گل و گياه منطقه 13 گفت: با شروع فصل پاييز،‌كلاس هاي آموزش گل و گياه مخصوص شهروندان شرق تهران در پارك سيمرغ برگزار مي شود.
وي افزود: ثبت نام جديد اين كلاس ها از اواخر شهريور آغاز و دوره اموزش از دوم مهر سال جاري آغاز مي شود.
كريمي يادآور شد: اين كلاس در دو بخش عملي و تئوري برگزار مي شود.

*برپايي دوره آموزشي هرس درختچه
اقدس كريمي ، مسئول مركز آموزش و گل و گياه منطقه 13 گفت: كلاس آموزشي هرس درختچه روزهاي شنبه از ساعت 11 تا 30/9 در مركز آموزش گل و گياه برگزار مي شود.
وي با اشاره به كاربرد گياهان در زندگي روزمره افزود:نحوه كوتاه كردن شاخ و برگ درختان و زمان و چگونگي هرس درختچه به علاقه مندان آموزش داده مي شود تا بتوانند محيط زندگي خود را زيبا سازند.
*برگزاري دوره آموزشي گياهان آپارتماني
كريمي گفت: كلاس آموزشي گياهان آپارتماني روزهاي 2 شنبه از ساعت 11 تا 30/9 برگزار مي شود.
وي افزود: چگونگي نگهداري و پرورش ميزان غذا، و نور انواع گياهان آپارتماني به علاقه مندان آموزش داده مي شود.
 *آموزش سبزي كاري
كريمي در ادامه افزود: دوره آموزشي سبزي كاري روزهاي شنبه از ساعت 11 تا 30/9 در مركز گل و گياه برگزار مي شود. وي افزود: مزايا، خواص دارويي، چگونگي مصرف غذايي، و طرز كاشت سبزي هاي مورد استفاده به شهروندان ارائه مي شود.

*برگزاري دوره آموزشي گياهان فصي - پيازي
كريمي ، مسئول مركز آموزش و گل و گياه منطقه 13 در ادامه گفت: دوره آموزش گياهان فصلي - پيازي از ساعت 30/9 تا 11 روزهاي سه شنبه در مركز كلينيك گل و گياه منطقه برگزار مي شود.
به گفته وي روش كاشت و شرايط نگه داري بذرها و پيازها و نشا و گل هاي فصلي در اين كلاس به شهروندان آموزش داده مي شود.

* آموزش تراريوم(باغ شيشه اي)
مسئول مركز آموزش و گل و گياه منطقه 11 گفت: دوره اموزشي باغ شيشه اي روزهاي سه شنبه از ساعت 11 تا 30/9 در مركز گل و گياه منطقه 13 برگزار مي شود.
وي بيان اينكه تراريوم نگه داري و تكثير گل در ظرف هاي شيشه اي است افزود: نحوه نگه داري و تكثير انواع گل و گياه در اندازه هاي متفاوت در داخل حباب شيشه اي به شهروندان آموزش داده مي شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.