فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه علنی شورای شهر مشهد در سال 91 امروز در تالار شورای شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز در یک صد و چهل و یکمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که نخستین جلسه علنی شورا در سال جاری بود، آیین‌نامه "حمایت از تولید و عرضه گل و گیاه" و دو قرارداد مشارکتی به تصویب رسید.

هم‌چنین در جلسه امروز شورای شهر مشهد اجرای پروژه‌ برج‌های دوقلو "مهر" و "ماه" در بلوار وکیل‌آباد  آیین‌نامه حمایت از تولید و عرضه گل و گیاه و تنفیذ مصوبات شورا با آیین‌نامه جدید معاملات شهرداری‌ و دو قرارداد مشارکتی در ارتباط با اجرای پروژه بازار قماش در خیابان امام رضا(ع) و به تصویب شورای شهر رسید.

در ادامه طرح دو فوریتی جمعی از اعضای شورا در ارتباط با ارائه برنامه برای اتمام به شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» رأی نیاورد و قرار شد این طرح به صورت عادی بررسی شود.

اسماعیل مفیدی، رئیس کمیسیون برنامه بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد در این جلسه با دو فوریت بودن این طرح مخالفت کرد و اظهار داشت: رسیدن به شعار سال بسیار کلان است و باید پخته و جامع باشد و از این نظر معتقدم این طرح نیاز به برنامه و کار کارشناسی بیشتری دارد.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: همه ما بر انجام دستورات مقام معظم رهبری معتقدیم، اما نباید شعار سال به صورت پیش پا افتاده مورد اهتمام قرار بگیرد، بلکه باید روی آن تأمل کرد تا بتوان بصورت جامع و کامل آن را ارائه داد.

عباس شیرمحمدی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز با بیان اینکه باید وقت‌ بیشتری برای این طرح گذاشته شود، عنوان کرد: معتقدم اگر این طرح پخته‌تر باشد، کار مثبت‌ و جامع‌تری می‌توان صورت داد.

غلامرضا زعیمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ضمن دفاع از این طرح متذکر شد: مواد این طرح واضح و بدون حاشیه است و به نظر من نیاز به بررسی بیشتر ندارد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.