فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

آذرشهر، تبریز- ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست آذرشهر با اشاره به تشدید طرح نظارت و حفاظت از محیط زیست و طبیعت در روز سیزده فروردین گفت: باید خود مردم در روز طبیعت از محیط زیست و زیبایی های طبیعت حفاظت کنند.



صفر موحدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران محیط زیست این شهرستان به صورت شبانه روزی در روز طبیعت از عرصه های مختلف محیط زیست حفاظت و بر استفاده صحیح از آن نظارت می کنند.

وی یادآوری کرد: حفاظت و جلوگیری از تخریب طبیعت، آب، خاک، درختان و مناطر طبیعی باید در فرهنگ عمومی جامعه نهادینه و به عنوان یک وظیفه همگانی تعریف شود.

رییس اداره محیط زیست آذرشهر اظهارکرد: طبیعت سرمایه زندگی و متعلق به همه نسل ها و عصرهاست و نباید در حفاظت از آن کوتاهی و کم توجهی کرد.

وی بر ضرورت مشارکت مردم، مسافران و گردشگران نوروزی در حفاظت از عرصه های طبیعی و حیات وحش شکار ممنوع آذرشهر و مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

موحدیان منطقه سرسبز و توریستی قرمزگل را یکی از مناطق پر تردد گردشگری آذربایجان شرقی عنوان و اضافه کرد: در روز طبیعت مهمانان و گردشگران زیادی به این منطقه مسافرت می کنند و باید حافظ و نگهبان طبیعت باشند.

وی گفت: در منطقه قرمزی گل محل های مختلف و همچنین کیسه های نایلون جهت جمع آوری زباله ها تامین شده است.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست آذرشهر اظهار کرد: منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع این شهرستان به وسعت حدود 110 هکتار در شمال شرقی آذرشهر در بلندی های روستاهای آلمالوداش، صغایش، جراغیل و قرمزگل واقع شده است که علاوه بر حیوانات مختلف وحشی، حدود 200 راس قوچ و میش نیز در آنجا وجود دارد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.