فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹         
  

مدیر جهاد کشاورزی محلات از صادرات بیش از یک میلیون دلار انواع گل و گیاهان زینتی از این شهرستان به خارج از کشور از ابتدای امسال خبرداد.

صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این میزان صادرات به کشورهای اروپایی، عراق ،افغانستان و حاشیه خلیج فارس صادر شده است. وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 800 میلیون انواع گل و گیاهان زینتی در محلات تولید شده افزود: این تعداد شامل 600 میلیون گلدان و انواع گل های فصلی و نشایی، 160 میلیون شاخه انواع گل های شاخه بریده و 60 میلیون اصل درخت و درختچه های زینتی و گل های آپارتمانی به ارزش 371 میلیارد تومان است.
وی گفت: موقعیت ویژه به لحاظ تنوع تولید، شرایط اقلیمی، سطح زیر کشت و همچنین ارتباط اقتصادی با سایر نقاط کشور باعث شده سالانه میلیون ها دلار انواع گل و گیاه و درختچه های زینتی از این شهرستان به کشورهای مختلف صادر شود.
یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات 23 تا 26 شهریورماه در دهکده گل این شهر برگزار می شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.