فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 2 گفت: همزمان با فصل بهار فرش های گل در میادین اصلی و عبوری شهروندان و 700 هزار گل لاله در معابر عمومی منطقه 2 کاشته می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید مرتضی علم الهدی با اشاره به موقعیت خاص منطقه 2 و وسعت فضای سبز آن گفت: وسعت منطقه 2 و فضای سبز آن در طرح های زیبا سازی اهمیت و کاربرد بسیار زیادی دارد و موقعیت خاص این منطقه به ویژه معابر بزرگراهی که از اصلی‌ترین مسیرهای عبوری پایتخت‌نشینان است و نگاه ها را به فضای محیط بیشتر معطوف می کند.

 وی افزود: همزمان با طرح استقبال از بهار و طی برنامه هر ساله، فرشهای گل در میادین اصلی و بزرگ راه های منطقه چشم انداز شهروندان و مسافران در ایام نوروز  خواهد بود همچنین مناطق و معابری که امکان احداث فرش  گل در آنها است این طرح عملیاتی می شود.

وی در ادامه بیان داشت: این طرح به منظور ایجاد فضای چشم اندازی زیبا از گل های بهاری چون بنفشه، نرگس و شب بو صورت می گیرد.

سید مرتضی علم المهدی در ادامه تصریح کرد: همزمان با روزهای پایانی اسفند 700 هزار پیاز لاله در میادین  اصلی بزرگراهی، بوستان های منطقه کاشته می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همواره سعی کردیم در هر محله کاشت گل لاله را داشته باشیم که خوشبختانه  این طرح در سالهای گذشته با استقبال خوب شهروندان و گردشگران نوروزی همراه بود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.