فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

متأسفانه مائوری در سال 2009 مرد و نتوانست پروژه خود را تکمیل کند، ولی به یاد این اثر او، در سال 2010 پروژه اش در "سال بین المللی تنوع زیستی" از سر گرفته شد.

برترین ها: این کلیسا که در کوهپایه های برگامو در مونته آرنا قرار گرفته است، توسط هنرمند ایتالیایی جولیانو مائوری ساخته شده است و یکی از بارزترین نمونه های معماری ارگانیک است.

جولیانو مائوری با ترکیب مصالح ارگانیکی همچون تنه ها و شاخه های درخت با عناصر کلاسیک معماری، "معماری طبیعی" خلق نموده و این سازه را در مقیاس بزرگ درست کرده است.

در سال 2001، علاقه او به طبیعت به او الهام داد تا پلان های پروژه ای را رسم کند که هنر را به سطح کاملاً متفاوتی برد و مردم برگامو را حیرت زده کرد. او فقط با استفاده از شاخه های درختان، کلیسایی ساخت که حالا تبدیل به سازه ارگانیک منحصر بفرد و شگفت انگیزی شده است.

متأسفانه مائوری در سال 2009 مرد و نتوانست پروژه خود را تکمیل کند، ولی به یاد این اثر او، در سال 2010 پروژه اش در "سال بین المللی تنوع زیستی" از سر گرفته شد.

اسکلت کلیسای درختی برگامو از 42 ستون ساخته شده از تنه ها و شاخه های درختان شاه بلوط و فندق تشکیل شده است که به دور درختان جوان قرار داده شده اند. به مرور زمان این درختان بزرگ می شوند و قوی تر می شوند و به تدریج سازه های چوبی از بین می روند و در نهایت شاهکاری طبیعی بجا می ماند.

این کلیسا مساحتی در حدود 650 متر مربع را اشغال نموده است و تکمیل آن چند سال دیگر طول می کشد.







  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.