فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  



برخی از مواد طبیعی در اطراف ما هستند که می توانند جایگزین مناسبی برای داروهای به اصطلاح زیبایی شیمیایی باشند که با استفاده از آن ها می توانید مو، پوست و ناخن خود را دگرگون کنید!
  

یکی از گیاهانی که در اطراف ما وجود دارد و نقش بسیار زیادی می تواند در زیبایی پوست، مو و ناخن های خانم ها داشته باشد گیاه آلوئه ورا می باشد.

با هم بیشتر با این گیاه معجزه گر آشنا می شویم.

گیاه آلوئه ورا یا صبر زرد، که علاوه بر اینکه خاصیت داروئی زیادی دارد از ماده ژلاتینی که درون برگ این گیاه وجود داره برای مصارف بهداشتی آرایشی (ژل،کرم، شامپو و...)هم استفاده میشود. این گیاه به دلیل خواص داروییه خارق العاده ای که دارد در گروه گیاهان سحر آمیز دسته بندی میشود.


صبر زرد برای هزاران سال به عنوان یک درمان فوق العاده برای بیماری های مختلف استفاده شده است. این  گیاه دارای فواید شگفت انگیز بی شماری می باشد. آلوئه ورا  (صبر زرد) می تواند موثر در مبارزه با پیری ، روشن کردن  رنگ پوست، جلوگیری از سوزش، جلوگیری از علائم کششی در زخم، کمک به رشد سریع تر موها، خلاصی از شر شوره سر، زیبایی و استقامت ناخن ها و ...به شما کمک  کند.

با ترکیب این چند ماده یک اسکراب طبیعی جادویی داشته باشید.
برای ساخت یک اسکراب طبیعی با این ماده شگفت انگیز کافی است. مخلوط ۳ قاشق از روغن زیتون، ۴ قاشق شکر قهوه ا ی و ۳ قاشق از ژل آلوئه ورا با هم مخلوط کنید و با استفاده از آن پوستی نرم وصاف و زیبا داشته باشید.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.