فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

رئيس اداره فضاي سبز منطقه 17 از انجام عمليات و اقدامات اين اداره در آستانه اعياد بزرگ شعبان در اين منطقه خبر داد.
زهرا زماني در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: در آستانه اعياد بزرگ قربان و غدير خم قرار داريم به همين منظور اداره فضاي سبز منطقه اقدام به تهيه و تعبيه 24 عدد فلاورباکس مطبق در ميادين و خيابانهاي اصلي محدوده و کاشت گل داوودي رنگ بندي شده نموده است.  
 
وي در ادامه افزود: اين عمليات به منظور زيبايي منظر، ايجاد محيط شاد و رنگارنگ و روحيه بخشي بين شهروندان انجام مي پذيرد.  
 
زماني تصريح کرد: اين عمليات در ميدان گلچين، تقاطع خيابان قلعه مرغي و خيابان ابوذر، بلوار سجاد و غيره صورت گرفته است.  
 
وي هم چنين به ديگر اقدامات اين اداره اشاره کرد و اظهار داشت: اين اداره به مناسبت روز جهاني کودک نيز اقدام به برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع گل و گياه نموده و هم چنين مرکز مشاوره گل و گياه منطقه به منظور آشنايي شهروندان با بازارهاي توليدات باغباني و کشاورزي و آشنايي بيشتر با انواع گونه هاي گياهي اقدام به برگزاري تور تفريحي و علمي و برگزاري کلاسهاي آموزشي گلهاي فصلي و گياهان آپارتماني کرده است.  
 
زماني خاطر نشان کرد: هم چنين با هدف آسودگي و آماده سازي محوطه بوستانها براي گذران اوقات فراغت شهروندان اقدام به جمع آوري تجهيزات قديمي و فرسوده و نصب 31 عدد نيمکت و 21 عدد سطل زباله پارکي جديد نموده است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.