فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

قيمت عرضه گل و گياه در شب عيد امسال نسبت به سال گذشته با بيش از دو برابر رشد همراه خواهد شد.

ایلنا: رئیس اتحادیه گل و گیاه با انتقاد از شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد: بازار گل و گیاه به واسطه افزایش قیمت‌ها به شدت در رکود قرار گرفته و فروش به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

جلال عجایبی ضمن بیان مطلب فوق به ایلنا گفت: امروز قیمت‌ها آن قدر افزایش یافته که دیگر امکان کنترل آن وجود ندارد. به واسطه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها علاوه بر رشد شدید قیمت سوخت از جمله گازوئیل، مازوت و برق، نرخ نهاده‌های کشاورزی نیز با افزایش همراه بود که این عوامل به شدت منجر به رشد هزینه‌های تولید شد.

به گفته وی؛ رشد قیمت حامل‌های انرژی و نهاده‌های کشاورزی منجر به افزایش حدودا ۵۰ درصدی هزینه تمام شده تولید برای واحد‌ها شده است. این در حالی است که هیچ مسئول و ارگانی در این خصوص پاسخگو نبوده و حمایتی از تولیدکنندگان این بخش نمی‌شود.

عجایبی ضمن تاکید بر اینکه هم اکنون اغلب واحدهای تولیدی با خسارت‌های میلیونی در فعالیت‌های خود روبرو شده‌اند، تصریح کرد: باتوجه به رشد فزاینده هزینه‌های تولید، می‌توان عنوان کرد که قیمت عرضه گل و گیاه در شب عید امسال نسبت به سال گذشته با بیش از دو برابر رشد همراه خواهد شد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.