فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

توسعه فضاي سبز شمال تهران مكانيزه مي‌شود
شهرداري منطقه 3 تهران با استفاده از وسايل مکانيزه اقدام به توسعه فضاي سبز در سطح بزرگراه‌ها و معابر کرده است .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، کريمي شهردار ناحيه 4 با اعلام اين مطلب گفت : اين ناحيه در راستاي حفظ و نگهداري فضاي سبز و ايجاد زيبايي بصري و تشويق شهروندان به استفاده از فضاهاي سبز عمومي و به منظور کارايي بهتر و استفاده بهينه از نيروي انساني اقدام به مکانيزه نمودن کندوکوب با استفاده از دستگاه هاي مکانيزه نموده است .

وي در ادامه با اشاره به اينکه اين دستگاه "کولتيواتور" نام دارد خاطر نشان کرد:در اين اقدام قطعه فضاي سبز بزرگراه مدرس – حقاني بهسازي شده است .

شهردار ناحيه 4 با اشاره به اينکه خوشبختانه باتوجه به هرس و خشکه زني به موقع در اين ناحيه طي سال جاري درخت شکسته در محدوده اين ناحيه وجود نداشته است به ساير اقدامات اين ناحيه اشاره کرد و ايجاد فرش گل در تقاطع بزرگراه شهيد همت و مدرس ،واکاري و تعويض چمن در لوپ همت به حقاني شمال ، توسعه و بازسازي سيستم آبرساني فضاي سبز محدوده بلوار ميرداماد ، بزرگراه رسالت ، شهيد مدرس ، جنگل کاري شهيد کشوري و روي پل ميرداماد به مدرس به مساحت 9400 متر مربع ، نصب پايه چراغ خورشيدي در بوستان هاي اقاقياو شمس تبريزي و نصب سيستم اذان گو در بوستان اقاقيا را از مهمترين اقدامات اخير اين ناحيه عنوان کرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.