فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

حسین زوارزاده: قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: ششمین جشنواره فصلی گل و گیاه از امروز به مدت یک هفته در پارکینگ شرقی بوستان بزرگ کوهسنگی برپا شد.

احمدرضا سلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: به منظور ترویج و گسترش فرهنگ استفاده از گل و گیاه در بین شهروندان و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ششمین جشنواره فصلی گل و گیاه نیز در مشهد برپا شد.
وی افزود: در این جشنواره 60 غرفه فروش و عرضه گیاهان مختلف برپا شده و شهروندان می‌توانند گل و گیاه مورد علاقه خود را با قیمت پایین‌تر و کیفیت بالا خریداری کنند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: این جشنواره از امروز تا 15 شهریور ماه در پارکینگ شرقی بوستان بزرگ کوهسنگی دایر می‌باشد.
سلامی در خصوص برنامه‌های جانبی این جشنواره تصریح کرد: کلاس‌ها می‌توان به گل‌آرایی، مصرف گیاهان دارویی، آموزش اشتغال‌زایی با تولید گل و گیاه، معرفی معایب کودهای شیمایی و محاسن کودهای کمپوست نیز از جمله این برنامه‌ها است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: شهروندان و علاقه‌مندان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده از ساعت 17 الی 23 از این جشنواره بازدید کنند.
گفتنی است ششمین جشنواره فصلی گل و گیاه مشهد توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و با مشارکت انجمن صنفی تولیدکنندگان گل و گیاه، بذر و نهال خراسان رضوی، شهرداری منطقه 8 و مدیریت بوستان کوهسنگی برگزار می‌شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.