فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  



لبنيات غني از کلسيم و مواد پروتئيني هستند که توصيه مي شود در کنار اين مواد از سبزيجات استفاده شود.

برليانت بزرگمهر متخصص تغذيه و رژيم درماني، در گفتگو با خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران، گفت: تنها موادغذايي که منبع غني از کلسيم است، لبنيات و گاهي ماهي هايي نظير کيلکا که با استخوان مصرف مي شود.
 
وي افزود: لبنياتي نظير ماست و پنير منبع غني از کلسيم، ويتامين D و برخي ويتامين هاي گروه B هستند که در حفظ سلامتي نقش بسزايي دارد.

بزرگمهر عنوان کرد: سبزيجات با برگ سبز از ديگر موادغذايي سرشار از کلسيم هستند که در مقايسه با لبنيات، مقدار کلسيم کمتري دارند.

وي خاطرنشان کرد: افراد بايد حداقل در روز 2 تا 3 واحد لبنيات مصرف کنند در اين صورت از بدني سالم و بدون کمبود کلسيم بهره مند مي شويد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.