فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  



2 مرکز جدید آموزش گل و گیاه به طور همزمان در منطقه 3 تهران گشایش یافت .

به گزارش "تهران سما" به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، این دو مرکز در محلات امانیه و دروس را ه اندازی شده اند و همچون سایر مراکز در زمینه برپایی دوره های آموزشی رایگان ، ارائه مشاوره تلفنی و حضوری به شهروندان ، برپایی اردوهای آموزشی و تفریحی از بازار گل  و بوستان های سطح شهر ، انتشار و توزیع کتاب ها ، بروشورها و جزوه های آموزشی و برنامه های پژوهشی و اجرای  برنامه ها ی خاص در مناسبت های ویژه همچون توزیع نهال در روزدرختکاری ، جشن سبزه آرایی در آستانه فصل بهار  و... فعالیت می کنند.

 مرکز آموزش دروس درخیابان پاسداران ،نیستان ششم – سرای محله دروس و مرکز آموزش امانیه در خیابان آفریقا ، خیابان شهید روانپور ، پلاک 89 – سرای محله امانیه واقع شده اند .

بر این اساس مراکز آموزش گل و گیاه منطقه 3 واقع در بوستان بزرگ ملت ، بهشت مادران ،آرارات ، بوستان داور در اختیاریه جنوبی ، سرای محله قبا ، سرای محله قلهک ،  بوستان صبا ،  و مرکز ناحیه 2 واقع در خیابان شهید دستگردی ، خیابان گوی آبادی و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

شهروندان علاقمند جهت شرکت در  دوره های آموزشی و مشاوره رایگان تحت عنوان آشنایی با گیاهان آپارتمانی وروش تکثیر و نگهداری آنها ، سبزیکاری در گلدان و مزرعه ، آشنایی با حشرات مختلف و چرخه زندگی آنها ، کاشت بذر و نشاء در در مزرعه خانواده ، آشنایی با چرخه زندگی گیاهان ، آشنایی کودکان با قوانین پارک و فصول مختلف ، آشنایی با درختان میوه می توانند به یکی از مراکز آموزش گل و گیاه منطقه 3 مراجعه کنند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.